Založ si blog

Komplexy Jana Božu … Klozetkráľ I.

Pred pár hodinami obehlo Slovensko video, ako nejaký starší pánko s palicou sa snaží zabrániť nákladnému autu v jazde tým, že postáva na priechode pre chodcov a čosi trepe o svojich právach. Neskôr vysvitlo, že sa jedná o maďarského nacionalistu so slovenským pasom, istého Jana Bóžu, ktorého snahy o autonómiu južného Slovenska tak zaujali našich maďarských spoluobčanov, že sa pod jeho petíciu za zavedenie autonómie podpísali až trinásti !!! Číselne sa podpísalo 13 ! ľudí.

Ako sa zdá, Jano Boža sa nevzdal ani napriek tomu, že na jeho snahy kašlú aj jeho vlastní spoluobčania maďarskej národnosti. Nepomáhajú mu ani reči o postupnej asimilácii maďarskej menšiny, návrhy na zavedenie nepovinnej maďarčiny na slovenských školách, pôsobiacich v regióne južného Slovenska.

O čo vlastne ide Janovi Božovi ? Ako pri všetkom, iba o jediné – moc. Ak by naozaj tak veľmi trpel na Slovensku, už dávno by ho opustil a odišiel do Maďarska. Ale trpí iba jediným – velikášstvom a túžbou po neobmedzenej moci. Verím tomu, že ak by ste mu ponúkli kráľovskú korunu spojeného toaletného kráľovstva /STK/, prijme aj tú, lebo bude – kráľ. Jeho pokusy o autonómiu majú iba jeden cieľ – posadiť sa na vládny stolec, rozdeľovať a panovať. Mať vlastnú krajinu a poddaných. Nič viac, nič menej.

Som tolerantný človek. A každému doprajem, po čom mu dušička piští. A tak som sa rozhodol, že ak raz stretnem Jana Božu, budem ho úctivo titulovať – Jeho veličenstvo Klozetkráľ I., z božej vôle vôl, hlava pomazaná …. Prečo vôl ? Asi preto, že iba vôl sa môže postaviť na čelo neexistujúceho stáda.

Ako zdevastovať štát za dvadsať rokov … praktický návod – I.diel

18.07.2010

Niekomu by sa mohlo zdať, že zdevastovať štát za dvadsať rokov nie je žiadny problém, ale keď si ukážeme, čo všetko na to v praxi je potrebné, začne táto vec ukazovať našich politikov v jasnom svetle – niekto by povedal – trpia genialitou zločinu. V každom prípade, keď som sa nad všetkým zamyslel, napadlo ma, kto vlastne volí tieto pochybné elementy a [...]

Obyčajný ľudský osud … a pár múdrych slov

18.07.2010

Známy, volajme ho Dušan /lebo jeho meno vo vietnamčine je na polámanie jazyka i pera/, prišiel na Slovensko ešte za čias bývalého režimu. Najprv tu študoval, neskôr ako mnoho jeho krajanov aj zostal. Sedával často na lavičke pred domom, kde som býval ešte ako dieťa, fajčil a mlčky pozeral niekde do diaľky. Priviesť ho do rozhovoru bolo hotové umenie. Väčšina jeho [...]

Nezabudnuteľná …

17.07.2010

Prvý raz som ju stretol pred štrnástimi rokmi. Smutne stála na chodbe úradu, kde pracovala a snažila sa povedať, že som neprišiel vo vhodnej dobe na debatu. Nedal som sa odbiť, kým nesľúbila, že pôjdeme spolu aspoň na kávu. Úprimne povedané, už prvý pohľad do jej očí znamenal jedno – bol som stratený. Sedeli sme na káve a debatovali o zvláštnostiach sveta. Ako [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

computerman

Rýpem do všetkého, čo sa mi nepáči. Mám rád šport, kvalitnú hudbu, operu, komédie zo zlatej doby filmu, kde sa ešte nemuseli rehotať v pozadí, aby divák prišiel na to, že počul niečo "humorné". Mám rád Slovensko, len ma mrzí, že ho prznia kadejaké umeliny, ktoré sa často štylizujú do pozície celebrít. Môj pradedko by ich nazval odpad národa. Ako kedysi niekto povedal, tvária sa, ako keby im zo zadnej časti tela liezli konvalinky a nie to isté, čo všetkým.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 113
Celková čítanosť: 188705x
Priemerná čítanosť článkov: 1670x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy