Založ si blog

Zasmejme sa … niekoľko „právd“ z kampane ĽS – HZDS

Nebudem sa veľmi rozpisovať, len skúsim okomentovať volebný program tejto strany s menovcom hudobnej legendy na čele – LenOnom …

1. Zníženie odvodového zaťaženia a vytvorenie nových pracovných miest

Bolo v programe aj pred dvoma vládnymi obdobiami, kde malo HZDS post predsedu vlády a nenaplnilo sa. Takže, nenaplní sa ani teraz. Nebude už predseda vlády, strana v najlepšom prípade bude niekoho príveskom na opasku …

2. Inštitút regionálnej minimálnej mzdy a prilákanie investorov

Sprostosť, škoda komentovať.

3. Zmena vianočného príspevku na 13. dôchodok

Aj by som veril, lebo dôchodcovia sú jediná skupina voličov, ktorá trvale verí maharadžovi z Elektry, ale ako v bode prvom, strana na to nebude mať možnosti, ani vplyv.

4. Zvýšenie prídavkov na deti o 50%

Asi ich bude vyplácať sám maharadža zo svojho majetku … nevidím totiž blázna, ktorý by to podporil a ešte aj našiel na to prostriedky.

5. Zrušenie čiastočných úhrad liekov pre deti do 6 rokov a dôchodcov nad 70 rokov

Nerealizovateľné, nech si postavím koalíciu akokoľvek, vždy mi vychádza, že strana dostane iba odrobinky. A zdravotníctvo medzi ne nepatrí.

6. Zníženie DPH pre základné potraviny na 6%

Bez komentára. Kde nie sú možnosti, tam sa nič neurobí. Strana ministerstvo financií nedostane. Nesplniteľné.

Ostatné body je škoda komentovať. Tak, ako vyššie citované body, aj tie nasledujúce v programe strany boli aj v predošlých obdobiach, a nikdy sa nenaplnili. Navyše je to strana jedného muža, maharadžu z Elektry, bez ktorého sa nepohne ani lístok na strome. Takže, veriť jeho sľubom je to isté, ako nosiť vodu v prútenom koši do studne a veriť v jej naplnenie.

Sú tam aj nejaké citáty o právnych istotách, spravodlivosti a vymožiteľnosti práva – nech nás chránia všetci svätí pred ich realizáciou v zmysle predstáv ĽS – HZDS. Občas sa divím, že to vôbec ten papier znesie …

Ako zdevastovať štát za dvadsať rokov … praktický návod – I.diel

18.07.2010

Niekomu by sa mohlo zdať, že zdevastovať štát za dvadsať rokov nie je žiadny problém, ale keď si ukážeme, čo všetko na to v praxi je potrebné, začne táto vec ukazovať našich politikov v jasnom svetle – niekto by povedal – trpia genialitou zločinu. V každom prípade, keď som sa nad všetkým zamyslel, napadlo ma, kto vlastne volí tieto pochybné elementy a [...]

Obyčajný ľudský osud … a pár múdrych slov

18.07.2010

Známy, volajme ho Dušan /lebo jeho meno vo vietnamčine je na polámanie jazyka i pera/, prišiel na Slovensko ešte za čias bývalého režimu. Najprv tu študoval, neskôr ako mnoho jeho krajanov aj zostal. Sedával často na lavičke pred domom, kde som býval ešte ako dieťa, fajčil a mlčky pozeral niekde do diaľky. Priviesť ho do rozhovoru bolo hotové umenie. Väčšina jeho [...]

Nezabudnuteľná …

17.07.2010

Prvý raz som ju stretol pred štrnástimi rokmi. Smutne stála na chodbe úradu, kde pracovala a snažila sa povedať, že som neprišiel vo vhodnej dobe na debatu. Nedal som sa odbiť, kým nesľúbila, že pôjdeme spolu aspoň na kávu. Úprimne povedané, už prvý pohľad do jej očí znamenal jedno – bol som stratený. Sedeli sme na káve a debatovali o zvláštnostiach sveta. Ako [...]

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

chrípka. pacient, lekár, prehliadka

V Bratislavskom kraji sa počas tohto roka vyskytol čierny kašeľ v 50 prípadoch

18.04.2024 19:25

Najvyššia vekovo-špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine 15- až 19-ročných osôb.

computerman

Rýpem do všetkého, čo sa mi nepáči. Mám rád šport, kvalitnú hudbu, operu, komédie zo zlatej doby filmu, kde sa ešte nemuseli rehotať v pozadí, aby divák prišiel na to, že počul niečo "humorné". Mám rád Slovensko, len ma mrzí, že ho prznia kadejaké umeliny, ktoré sa často štylizujú do pozície celebrít. Môj pradedko by ich nazval odpad národa. Ako kedysi niekto povedal, tvária sa, ako keby im zo zadnej časti tela liezli konvalinky a nie to isté, čo všetkým.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 113
Celková čítanosť: 188494x
Priemerná čítanosť článkov: 1668x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy