Novinárska etika ??? Zabudnite …

16. júla 2010, computerman, Nezaradené

Stalo sa už pravidlom, že tzv. bulvár sa s obľubou naváža do známych osobností. A to dokonca aj takých, ktoré si skôr zaslúžia úctu. A tak sa stalo, že sa zjavil v istom bulvárnom denníku – vraj najpredávanejšom na Slovensku – titulok o nachádzajúcej slávnosti a znel takto – “ pozrite, akým telom si ulovila … “ /ak som presne necitoval, ospravedlňujem sa, ale videl som to na pulte stánku a hnoj nekupujem/

Úprimne povedané, ak by to niekto napísal o mojej partnerke, tak investujem do návštevy redakcie a dotyčný by jedol najbližšie obdobie len slamkou tekutú stravu. Na druhej strane, opäť sa potvrdilo, kto robí pre bulvárne denníky – slintajúci úchyláci, neschopní normálnych vzťahov a tak sa špárajú v cudzích životoch a znepríjemňujú ich druhým. Dotyčný denník nekupujem už roky – jediné, na čo sa hodil, bolo umývanie okien.

V každom prípade, i spomínaný nadpis je dôkazom, že v spoločnosti niečo ochorelo. Je totiž šokujúce, že najpredávanejšie sú noviny, ktoré je možné kúpiť v Bratislave na železničnej stanici už okolo desiatej večer, a to vydanie nasledujúceho dňa. I to vypovedá, aká je úroveň ich obsahu. Zároveň to vypovedá aj o tom, ako hlboko sme klesli, keď dostávame na piedestál predajnosti hromadu sr.čiek.

Som nesmierne šťastný, že nie som známou osobnosťou. Asi by som sa nedoplatil na poplatkoch za súdy s imbecilmi, ktorí by museli svoje výtvory zožrať, aby pochopili, že som s nimi kozy nepásol. Asi najlepšie to konštatoval istý známy, ktorý na margo uvedeného nápisu povedal – „zrejme to budú následky ťažkého pôrodu, pravdepodobne rodička utrpela šok a dieťa si na chvíľu pomýlila s jojom … “ môžem len súhlasiť, lebo stať sa vydavateľom podobného svinstva si vyžaduje ozaj ťažký osud …