Spomienka na jednu udalosť …. a hľadanie pravdy …

4. júla 2010, computerman, Nezaradené

Nie som veľkým priaznivcom rôznych konšpiračných teórií. Nie preto, že by nemohli byť pravdivé, a naopak oficiálne verzie klamlivé. Skôr preto, že mám nejednu skúsenosť, ako sa dá pravda prekrútiť v niekoho prospech. Politický, alebo finančný.

Niet pochybností, že v nedávnej histórii poznačili USA hlavne dve udalosti – vražda prezidenta Kennedyho a jeho brata Roberta, a útoky z 11. septembra 2001. Prvé si nepamätám, druhé som zhodou náhod videl v priamom prenose. Dodnes si myslím, že za útokom na WTC bolo niečo viac, než akcia al-káidy. Keďže však nežijem v USA, nevidel som udalosti na vlastné oči, môžem sa len domnievať.

Preto som sem umiestnil odkaz na jeden zaujímavý dokument. Trvá skoro podruha hodiny, je s titulkami a možno niekoho zaujme, napríklad ako pohľad ľudí na tragédiu, ktorá výrazne ovplyvnila neskoršie dianie vo svete. Vopred upozorňujem, niektoré zábery nie sú vhodné pre slabšie povahy.

11. september 2001

A čo si o tomto dokumente myslím ja ? Odpoviem dvoma citátmi …

Účel svätí prostriedky …

Zabitím jedného človeka sa stávate vrahom, zabitím tisícov sa dostanete do učebníc ako – dobyvateľ …

/Film si spustíte v prehrávači, rolovaním stránky … naspodu/