Hľadám prácu … /podľa predstáv politikov/

20. júna 2010, computerman, Nezaradené

Áno, budeme potrebovať pracovníka na pozíciu predajcu, obchodného riaditeľa a generálneho riaditeľa ? Aké máte vzdelanie, prosím ???

Som síce chemik laborant, ale riaditeľskú pozíciu zvládnem bez problémov … Predtým som pracoval ako riaditeľ cementárne, potom som bol riaditeľom základnej školy, generálnym riaditeľom autobusovej dopravy, riaditeľom nemocnice …. riadenie mám jednoducho v krvi, zvlášť tú fázu, keď mi dávajú odstupné …. niektorí s radosťou …

A môžete mi povedať, s akými úspechmi ste vykonávali predošlé funkcie ? Iste chápete, že potrebujeme nejaké referencie …

Počas svojej úspešnej kariéry som nadobudol dva rodinné domy, jedno auto zn. Mercedes, mám nejaké podielové listy a na účte nejaké drobné z odstupného, ktoré som v jednotlivých firmách dostal … a škola je v prevádzke dodnes, pretože bola štátna …. ako som povedal, som univerzálny odborník ….