Chcem sa to naučiť ….

18. júna 2010, computerman, Nezaradené

Netvrdím, že moje príspevky sú na nejakej extra-úrovni. I napriek tomu som si v uplynulých dňoch chcel skúsiť, koľko by mi trvalo, kým by som prekročil určitú hranicu čítanosti. Trvalo mi to skoro dva týždne, chcelo to asi desať príspevkov, a priemerná ich čítanosť lietala niekde okolo päťsto čitateľov.

Musím uznať, že na blog Romana Novaka nemám. Posledný príspevok napísal pred týždňom, vytratil sa aj z hlavnej stránky na webe Pravdy, a hlasy mu začali rapídne pribúdať vo chvíli, keď som ho náhodne preskočil. Dovtedy sa držali na tej istej úrovni, a pravdepodobne by klesli poriadne, lebo čítanosť sa monitoruje týždenne, a teda by niečo vypadlo. Namiesto toho – začína stúpať.

Gratulujem a chcem sa to naučiť … ale asi sa mi to nepodarí ….