Zvedavý pohľad do budúcnosti …

14. júna 2010, computerman, Nezaradené

Ukážte, aj ja chcem vidieť, čo plánujete. Človek by nepovedal, čo všetko sa v tom našom svete deje. Tamto, ľaľa, stojí karpavý Jano a debatuje s plechavým Rišom….. hm, nehovoril, že sa ho nedotkne, ani keby mal na rukách rukavice ?

To sú mi veci. Hľa, ktože to valí do roboty, sused Miklo. Nevyhodili ho pred nejakým časom ? Hm, asi ho zobrali späť. Ide vyštafírovaný ako na svadbu, bude to len zábava, ak sa mu zachytí kravata do retiazky na tom zhrdzavenom bicykli a zase padne na …. no veď viete, nemôžem kliať, mamka zakázali.

Pokojne mi zverte vaše peniaze, ja sa o ne dobre postarám. Však som zložil sľub čistoty, nemajte obavy. Nikomu nič nedám, nakoniec som nad tým dlho špekuloval – bohatému netreba pridávať, ten má dosť a chudobný ? No len si predstavte, nemá nič, ja mu dám málo a on sa urazí, že ho mám za chudáka. Nie, nie – ani chudobný nedostane nič, na to si ho priveľmi vážim, než by som ho urážal nejakými drobnými.

A všetci budú spokojní, koľko som ušetril, no nie ?

Toľko poníženia som naraz nečakal. A pritom som bol taký dobrák – každý kamarát sa pri mne nabalil, nikto netrel biedu, teda okrem národa samozrejme. Ale, uznajte, dá sa kamarátiť s každým ? Nedá.

No nič, čo prespím, to neodsedím. Povedal to jeden kamoš, je tam v tom zariadení pri Váhu, a ja som sa mu ešte smial, keď mi tvrdil, že mi drží flek. Asi mu to budem musieť pripomenúť.

Nakoniec, možno to nebude ani tak zlé – ubytovanie, oblečenie, strava – všetko zdarma. Konečne nebudem musieť platiť ani ochranku.

Blízka budúcnosť – rok 2055

Tak detičky, dnes zablúdime do nedávnej minulosti a ukážeme si, ako vyzerali členovia parlamentu pred desiatkami rokov. Ako môžete vidieť na našom modele, mai neuveriteľnú výdrž. Dokázali sedieť na svojom poste prakticky do poslednej chvíle. Malo to samozrejme aj svoje výhody, hlavne pre rodinu – nebolo potrebné vybavovať dôchodok, opatrovať starčeka, dávať na neho pozor – to všetko robil za jeho príbuzných štát. A predstavte si, ešte platil starčekovi aj pravidelnú mzdu vo výške trojnásobku priemernej mzdy, dával rôzne odmeny a podobne. Pritom, neraz takýto štátny úradník prispieval do diskusie iba svojím chrápaním ….