Založ si blog

Nechceme pätolízača za ministra zahraničia !!!

Ako sa už začína ozývať, niekdajší premiér by sa mal stať ministrom zahraničia. Neviem, čo si myslia ostatní, ale vždy som bol názoru, že minister zahraničia má byť osoba diplomaticky uznávaná, dostatočne skúsená v medzinárodných vzťahoch a patrične vzdelaná.

Návrh, aby tento post zastával bývalý premiér, je doslova zvrátený. Jednak dodnes nevysvetlil, ako to bolo s financovaním SDKÚ-DS, a bez ohľadu na to, že to vytiahol čoskoro bývalý predseda vlády Fico, stále je to otázka, ktorá zaujíma voličov. A rovnako bez ohľadu na množstvo káuz v období vládnutia Smeru a jeho poskokov, sa nedá zabudnúť na tie, ktoré vznikli v období vlády pravice počas rokov 1998 – 2006.

I preto by bolo dobré, keby líderka SDKÚ a možná premiérka dostala jasný a zreteľný odkaz – ak chcete dosadiť bývalého výpravcu na tak dôležitý post, tak si vezmite celú pravicu aj s ním, kúpte si ostrov a tam si robte, čo chcete. Pokojne ho môžete menovať aj za kráľa. Na Slovensku do vlády nepatrí, a pokiaľ sa o tom chcete presvedčiť, v prípade dosadenia do funkcie to veľmi rýchlo zistíte – v budúcich voľbách sa vám budú zdať aj súčasné preferencie SNS ako ružový sen.

Ako zdevastovať štát za dvadsať rokov … praktický návod – I.diel

18.07.2010

Niekomu by sa mohlo zdať, že zdevastovať štát za dvadsať rokov nie je žiadny problém, ale keď si ukážeme, čo všetko na to v praxi je potrebné, začne táto vec ukazovať našich politikov v jasnom svetle – niekto by povedal – trpia genialitou zločinu. V každom prípade, keď som sa nad všetkým zamyslel, napadlo ma, kto vlastne volí tieto pochybné elementy a [...]

Obyčajný ľudský osud … a pár múdrych slov

18.07.2010

Známy, volajme ho Dušan /lebo jeho meno vo vietnamčine je na polámanie jazyka i pera/, prišiel na Slovensko ešte za čias bývalého režimu. Najprv tu študoval, neskôr ako mnoho jeho krajanov aj zostal. Sedával často na lavičke pred domom, kde som býval ešte ako dieťa, fajčil a mlčky pozeral niekde do diaľky. Priviesť ho do rozhovoru bolo hotové umenie. Väčšina jeho [...]

Nezabudnuteľná …

17.07.2010

Prvý raz som ju stretol pred štrnástimi rokmi. Smutne stála na chodbe úradu, kde pracovala a snažila sa povedať, že som neprišiel vo vhodnej dobe na debatu. Nedal som sa odbiť, kým nesľúbila, že pôjdeme spolu aspoň na kávu. Úprimne povedané, už prvý pohľad do jej očí znamenal jedno – bol som stratený. Sedeli sme na káve a debatovali o zvláštnostiach sveta. Ako [...]

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

computerman

Rýpem do všetkého, čo sa mi nepáči. Mám rád šport, kvalitnú hudbu, operu, komédie zo zlatej doby filmu, kde sa ešte nemuseli rehotať v pozadí, aby divák prišiel na to, že počul niečo "humorné". Mám rád Slovensko, len ma mrzí, že ho prznia kadejaké umeliny, ktoré sa často štylizujú do pozície celebrít. Môj pradedko by ich nazval odpad národa. Ako kedysi niekto povedal, tvária sa, ako keby im zo zadnej časti tela liezli konvalinky a nie to isté, čo všetkým.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 113
Celková čítanosť: 188738x
Priemerná čítanosť článkov: 1670x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy